Jeroen Bin Laden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Bosman - WaarBenJij.nu Jeroen Bin Laden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Bosman - WaarBenJij.nu

Jeroen Bin Laden

Door: monstertje

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Na 23.30 zijn we allemaal goed aangekomen in Sydney!! Dit ging alleen niet helemaal vlekkenloss. Als je met familie op vakantie gaat leer je ze echt kennen. Zo weet ik nou dat er een terrorist in de familie zit. Jeroen vond het namelijk handig om een keukenmes van 10 cm in zijn handbagage te verstoppen in een dubbele bodem. Dit kwam alleen niet door de scan. Jeroen glashard ontkennen tegen de vrouw van de beveiliging dat er een mes in zat. Wat bleek, Jeroen wist er niks van en Jaap had hem daar per ongeluk 'verstopt'. Gevolg Jeroen mocht mee zonder mes. Tijdens de overstap in Londen bleek maar weer wat voor terrorist Jeroen echt is. Hij had ook nog gel een deo in zijn tas, onze bommenmaker!! Na Londen was Jeroen zijn handbagage een stuk lichter.

Verder ging het vliegen prima. Ging na mijn idee aardig snel voorbij. Je kon zelf beslissen welke film je wou kijken en of je spelletjes wou doen of wat dan ook. Gelukkig kon je ook kiezen uit Twilight sage 'Eclipse'. Hier heb ik me dan ook prima mee vermaakt. Verder nog lekker 3 andere films gekeken, spelletjes gespeeld, gepuzzeld en geslapen. Klein nadeel we zaten met zijn alle verspreid over het vliegtuig. Konden we gelukkig ook geen ruzie maken:D!!

In Sydney aangekomen moesten we met de trein naar het hotel. Helaas moesten we halverwege overstappen. Eerst zijn we in de verkeerde trein gestapt. Nadat een lieve Aussie ons de goede trein had aangewezen kwamen we goed aan in het hotel. Hier kwamen we eerst niet binnen. De receptionist was wat aan het drinken ergens anders ofzo. Maar we zijn uiteindelijk goed aangekomen!! Na aankomst nog even snel wat gedronken. Jeroen en Peter vrouwen kijken, er liep genoeg leuks rond voor hun. Helaas ben ik geen leuke Aussie tegen gekomen. Maar wat niet is kan nog komen.

Vandaag zijn we vroeg opgestaan om Sydney te bekijken. We zijn gelijk richting het Opera house gelopen en gevonden. Hier lekker veel foto's gemaakt. Daarna nog over Harbor bridge gelopen en weer veel te veel foto's gemaakt. Uiteindelijk ook nog een boottochtje gemaakt. Onderweg nog uitgestapt en bij de oceaan en kliffen gekeken. Hier ook allemaal kakatoes gezien. Was een zeer geslaagde dag!!

Vandaag hebben we ook onze eerste contact gemaakt met een kangoeroe, deze lag heerlijk rustig op mijn vaders bord. Het smaakte wel lekker! Hierna ook nog een stuntman aan het werk gezien. Was wel leuk!!

Dit was het eerst wel weer.
Tot snel!!

Kus Sanne + de rest

• 08 Oktober 2010 - 10:56

Tietia:

meiske, wat een belevenis
    die Jeroen toch, een kleine bin laden. maar het is gelukkig goed afgelopen.
    groeten aan je ouders en broers

• 08 Oktober 2010 - 12:03

Arjen:

Mooi verhaal met pakkende titel ook. Opmerkelijk om te lezen dat het altijd weer dezelfde persoon is die zich niet kan gedragen. ;)

Groetjes

• 08 Oktober 2010 - 14:38

Arjen:

Helemaal toevallig dat ik zojuist gewoon daadwerkelijk een potentiële terrorist tegenkwam die, terwijl ik rustig op het terras zat, mij persoonlijk kwam vertellen dat Nederland binnenkort vergaat. Misschien verstandig om te denken aan een vast verblijf in Australië? :)

• 08 Oktober 2010 - 17:40

Linda:

Hmm, het is maar goed dat Jeroen er niet uitziet als Bin Laden. Anders was het mss nog wel anders afgelopen... :)

Groetjes,
    Linda

P.S. Met Goldie en Kyra gaat het heel erg goed!

• 08 Oktober 2010 - 22:22

Gré:

Was ook meer dan genoeg voor zo'n eerste dag, (2 dagen)JEMIG! Maar gelukkig jullie zijn er! Have fun.

• 09 Oktober 2010 - 06:39

Margo:

pff je zal zo n broer hebben
    maar fijn dat het verder leuk is dus kangoeroe
    lekker
    baloe vond het fijn om ons te zien
    groeten daar

• 09 Oktober 2010 - 10:14

E:

Flauw hoor dat dat mes niet meemocht, was natuurlijk om al die kangoeroe's op te kunnen eten.... Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en de vliegreis enigszins meeviel. Groetjes en heel veel plezier.

• 09 Oktober 2010 - 10:22

C:

en dat alles in 2-3 dagen.
    dat wordt nog wat ....
    dus jullie hebben alle hotspots in Sydney alweer gezien. Mooi he!
    Nu weer op naar het volgende....

• 09 Oktober 2010 - 15:02

Ragnhilde:

Hey spookje.

hahaha... die broer van jou islekker maf maar goed altijd leuk om weer eens wat spannends mee te maken he !!!
    meid geniet lekker van je reis door Australie en neem een koala voor ons mee.

gister was het " uitblinkersgala" en heb helaas niet gewonnen maarrrrr een van de finalisten heette Osama en heeft uiteindelijk niet gewonnen... gek he ??

Liefs Raggie en Beau

• 09 Oktober 2010 - 15:14

Aapje:

Hey muis,

Wat een avonturen al! En je bent er nog maar net!
    Haha was vast wel even schrikken met Jeroen. Gelukkig mocht hij wel mee reizen.
    Maak je geen zorgen over die knappe aussies, die komen vast nog wel :p

Veel plezier nog en tot snel!!

Kus aapje

• 09 Oktober 2010 - 15:15

Aapje:

Oh ja, wat leuk dat je eclipse kon kijken op het vliegtuig!! Haha wat een toeval.

kus

• 09 Oktober 2010 - 19:06

Linda J:

Hallo,

blij dat jullie allemaal veilig zijn aangekomen.
    Ik blijf jullie volgen.
    en Viola gedraag je wat.
    groetjes Linda (collega van Viola)

• 10 Oktober 2010 - 09:18

Viola:

Hallo,

Alles goed hier, Blue Mouintains gezien was erg mistig dus weinig kunnen zien de Jena grotten waren erg leuk en we hebben veel plezier gehad. Vandaag alweer de laatste dag in Sydney maar we gaan weer verder. Het is hier echt bere duur niet normaal gewoon je bent zo op een dag 350,00 euro kwijt dus was wel even oppassen.
    Ben heel erg blij te lezen dat het met de hondjes en de kat heel erg goed gaat.