Vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sanne Bosman - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sanne Bosman - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: monstertje

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Oktober 2010 | Nederland, Groningen

Hallo,

Vannacht gaat het eindelijk gebeuren!! Om 4.00 gaan we naar schiphol waar we om 10.00 ons vliegtuig hopen te pakken.

Heb net nog eventjes lekker gewerkt. Ik lijk wel gek maar het is ook goede afleiding en het was gezellig. Wat zullen ze mij toch ontzettend gaan missen:D!!

Ik zal proberen aan iedereen te denken. Vooral als ik hoor dat het hier regent en in Australie lekker de zon schijnt. Of als ik lekker koala's aan het kijken ben.

Duik nou eerst maar eens mijn bedje in. Over 3 uur gaat de wekker weer!!

Tot snel!!

Kus Sanne

  • 06 Oktober 2010 - 06:10

    Tietia:

    goede reis allemaal

  • 06 Oktober 2010 - 07:04

    Miranda:

    Heey Sanne,

    Goede reis allemaal!
    Heel veel plezier Down Under en geniet ervan!!!!

  • 06 Oktober 2010 - 07:49

    Margo:

    hey meissie
    een hele goede reis en een fijne vakantie
    als je een koala ziet denk je dan even aan mij
    liefs je tante

  • 06 Oktober 2010 - 12:17

    Gré:

    Hoi,
    Als het goed is vliegen jullie nu waarergens hoog in de lucht. Tussen Nederland en "Down Under". Denk aan jullie, heel veel plezier!

  • 06 Oktober 2010 - 14:58

    Ragnhilde:

    Hey Sanne.

    Beau en ik wensen je een hele goede reis en geniet van alles wat je gaat zien in Australie, wij zijn hier gewoon lekker jaloers en zullen je volgen hoe het met je gaat.

    Bien Viaje !!!!! (goede reis)

  • 07 Oktober 2010 - 02:20

    Paul Brouwer:

    Welkom in OZ ik ga er vanuit dat jullie er in middels zijn Prettige vakantie Paul

  • 08 Oktober 2010 - 16:38

    Gea Van Seijst:

    leuk dat jullie er zijn. Kangaroe? lekker toch
    jullie komen er nog veel erg veel platte tegen. Ook errug rustig. Geniet en de groeten aan Viola (mijn collega)
    groetjes en ik volg jullie
    gea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 20979

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 09 Februari 2014

Stage Noorwegen

06 Oktober 2010 - 07 November 2010

Australie

Landen bezocht: