2 weekjes!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sanne Bosman - WaarBenJij.nu 2 weekjes!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sanne Bosman - WaarBenJij.nu

2 weekjes!!

Door: monstertje

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 September 2010 | Nederland, Groningen

Hallo!!

Jaja het aftellen is begonnen nog maar 2 weekjes en dan is het zover. Eindelijk in het vliegtuig!! Het begint nou wel echt te kriebelen. Woensdagochtend om 10.00 vertrekt ons vliegtuig. We gaan wel een beetje met een omweg want we maken eerst nog een overstap in Londen (dacht toch echt dat Australie de andere kant op was.) Als het dan goed is en ons vliegtuig niet in de oceaan of ergens anders beland komen we de volgende dag 20.15 australische tijd aan. De totale vliegtijd is 23.30 uur!! Je moet er wat voor over hebben. Ik denk dat ik daar maar een leuke Australier ga opzoeken zodat ik niet meer terug moet (ownee dat mag niet van mijn moeder).

Met vandaag erbij nog 9 daagjes werken. Mijn moeder heeft het helemaal goed voor elkaar die hoeft er nog maar 4. Dus collega's van mijn moeder als jullie nog diensten kwijt willen wees er snel bij!!

Ik ga volgende week alvast maar beginnen met het inpakken van mijn tas. Dan vergeet ik hopelijk ook niks. En nee er is geen ruimte!!

Tot snel!!

Kus Sanne

  • 22 September 2010 - 12:37

    Viola:

    Hallo lieve Sanne,

    Wat een leuk berichtje alleen jammer dat je me aan het werk wilt hebben, zal je niet lukken. Ook ik heb er reuze zin in, kan niet snel genoeg gaan nu. Maar voor je het weet is het zover.

    Kus mama

  • 22 September 2010 - 13:36

    Michel:

    Ook ik heb zin in deze vakantie.
    Echter van mij mag jij best een leuke Aussie zoeken, alleen geld er wel je gaat gewoon mee terug. En als hij echt belang bij jouw heeft komt hij maar in Nederland wonen, en dat geld ook voor Jeroen en Peter.

    Papa

  • 22 September 2010 - 13:50

    Gwenn:

    mag ik mee?? Ik wil ook wel kangoeroes zien:)
    Veel plezier

  • 22 September 2010 - 14:02

    W:

    Blijf jij maar lekker in Australie (neem ik om de 14 dagen wel beslag op je kamer :-)

  • 22 September 2010 - 18:33

    Ragnhilde:

    Meid ik ben zo jaloers op je maar ik denk vast dat je er een toptijd zal hebben.

    Hey mogen Lianskie miranda en ik nog met je mee in je handbagage... we zullen heeeeel stil zijn hihi.

    meid ik wens je zoooooooo'n fijne reis enne ernstig genieten he !!

    dikke knuffel monster Rag

  • 22 September 2010 - 18:59

    C:

    na dit weekend zul je pas echt aan vakantie toe zijn.....

  • 22 September 2010 - 21:05

    Bolke De Beer:

    Whoehoe, ik kreeg een kus van Sanne!

  • 23 September 2010 - 15:49

    Grady Uiterwijk Wink:

    Viola heeft nog wel wat uurtjes staan.
    Laat ze maar lekker van de ene zomer naar de andere gaan.
    Het gaat een fantastische reis worden. Heb het ook eens gedaan.
    Jammer dat het lopend bijna niet te doen is.

  • 25 September 2010 - 17:15

    Linda:

    Viola, ik vind het helemaal niet gezellig dat je zo lang weggaat en zo ver weg. Gelukkig kan ik volgen wat je allemaal gaat beleven en dat ga ik zeker doen.

    groetjes Linda

    PS. wie zorgt er eigenlijk voor de hondjes?

  • 26 September 2010 - 17:10

    Gea:

    kijk ook eens naar mount conner ligt vlakbij de uluru

  • 28 September 2010 - 15:24

    Viola:

    Gea, zullen we zeker even naar kijken. Gaan de komende week nog de laatste dingetjes regelen en uitzoeken, bedankt voor de tip.

    Linda,denk niet dat ik je nog zie voor de vakantie, maar zal je op de hoogte houden, de hondjes gaan naar, Linda (ha,ha)echt waar hoor, een vriendin van Peter en Jeroen.

  • 04 Oktober 2010 - 11:42

    Aapje:

    Hey muis,

    Een beetje een laat berichtje van mij. Heeel veel plezier op je reis naar de andere kant van de wereld! Ik weet zeker dat je de vakantie van je leven zult hebben, dus geniet er van.
    Wens ook je moeder en je broers nog een hele fijne vakantie en een veilige vlucht toe! Je vader heb ik dat gister al toe gewenst, maar je mag het nog een keer herhalen als je dat wil :p
    En oh ja, wel weer terug komen he! Haha, anders ga ik je veel te veel missen.

    Kus aapje (en van Bart ook de groetjes)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 15 Sept. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 20989

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 09 Februari 2014

Stage Noorwegen

06 Oktober 2010 - 07 November 2010

Australie

Landen bezocht: